SkHFS
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

2 posters

Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Jacob Sandström mån jul 13, 2009 2:22 pm

Hej!
Pratade med Conny, materialansvarig GHFS igår. Han har möjlighet att ta med utrustning som medlemmar vill köpa på sig till Kungahälla i helgen.
Följande finns inne:

Hjälm (S,M,L): 500 - 550 kr (lite osäker på priset)
Handskar: (Lacrosse, liknande de jag och Johannes har): 350 - 450 kr
Halsskydd: 190 kr

Ni kan väl posta här på forumet om det är något av detta ni vill köpa. Jag behöver veta senast onsdag för att Conny ska kunna ta med det i helgen.
Jacob Sandström
Jacob Sandström

Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Sv: Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Jacob Sandström ons jul 15, 2009 9:05 am

Uppdaterade priser:
Hjälm kostar 500 kr
Handskarna blir nog billigare än väntat. Conny trodde nånstanns 300-350 kr.
Jacob Sandström
Jacob Sandström

Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Sv: Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Henrik Goos tor jul 16, 2009 1:30 pm

Jag antar att det är för sent men på GHFS forum står det att handskarna kostar 250kr/par (http://www.ghfs.se/Forum/tabid/83/forumid/6/threadid/11914/scope/posts/language/sv-SE/Default.aspx), jag skulle gärna köpa ett par handskar i helgen, men jag antar att jag är för sent ute
Henrik Goos
Henrik Goos

Antal inlägg : 43
Registreringsdatum : 09-04-22
Ålder : 33
Ort : Götene

Till överst på sidan Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Sv: Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Jacob Sandström tor jul 16, 2009 1:36 pm

Hej!
Pratade med Conny igår kväll och handskarna blev mycket riktigt billigare än väntat. 250 kr kostar de.
Jag köpte på mig 7 par eftersom det var så bra pris för att sälja till medlemmar så du kan köpa ett par ifrån mig.
Jacob Sandström
Jacob Sandström

Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Sv: Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Henrik Goos tor jul 16, 2009 1:38 pm

Wohoo Då gör jag det, har du ett par gröna i storlek large?
Henrik Goos
Henrik Goos

Antal inlägg : 43
Registreringsdatum : 09-04-22
Ålder : 33
Ort : Götene

Till överst på sidan Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Sv: Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Jacob Sandström tor jul 16, 2009 3:36 pm

Enligt Conny hade de fått mestadels st. 13. Det var visst detta som var "standard" så det var de som jag köpte in. Huruvida det är Large eller ej vet jag inte men du kan ju prova dem. Nu är det för sent att ringa för åkte upp till Kungälv redan idag. Jag sa att han kunde blanda lite fritt bland färgerna så det är nog någon grön där med.
Jacob Sandström
Jacob Sandström

Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Möjlighet till inköp av utrustning i helgen Empty Sv: Möjlighet till inköp av utrustning i helgen

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet