Underarms skydd
3 posters
Sida 1 av 1
Underarms skydd
Hej ! är lite nyfiken på va du betala för dina under arms skydd Jacob? hittat nått som ja tror skulle kunna gå att använda med viss tvekan. vill bara veta om priset (119 kr per arm) är värt de ?
Andreas- Antal inlägg : 116
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 33
Sv: Underarms skydd
Jag har för mig jag betalade 190 kr för skydden. Kan varit 150 också men mer tror jag inte..
Då är det alltså pris för båda två.
Då är det alltså pris för båda två.
Jacob Sandström- Antal inlägg : 282
Ålder : 45
hmm tror ja hitta ett par för 119 ^ ^ ska titta om de stämde så kan ja inhandla de så får vi se om de va nå vidare : P är sen skydd för hästar ! x D
Är de bra är jag gärna på att köpa. btw: snygg bild Jacob!
Johannes van der Wijk- Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 09-03-16
Kan säga efter att känt på dem att de verkar kunna funka bara man får till karborren lite. De är ju i alla fall inte för klena.
Tack btw Johannes, jag har länge tänkt fota en fäktnings-profilbild och nu blev det äntligen av :-)
Tack btw Johannes, jag har länge tänkt fota en fäktnings-profilbild och nu blev det äntligen av :-)
jaa den va riktigt nice : ) Kanske man skall byta bild själv snart då .. en fisk e ju inte de bästa kanske ^ ^
Man kanske skulle hyra Jacob till att ta riktigt snygga profilbilder åt alla i föreningen?Andreas skrev:jaa den va riktigt nice : ) Kanske man skall byta bild själv snart då .. en fisk e ju inte de bästa kanske ^ ^
Johannes van der Wijk- Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 09-03-16
mmm låter lovande
Hyra behöver ni ju inte göra. Det är bara att säga till så fixar vi det nån dag tex i samband med nån utomhussparring eller träning.
Såå har fixat till senskydden, bara att sprätta upp resoren klippa av den och den som skall ligga på ovan sidan, testa den å e resoren för lång klipp av igen. tyckte de passa finemang ! : D
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet