kors över
3 posters
Sida 1 av 1
kors över
tjossan ! har nu gjort nytt kors till min shinai, bytt tråden, slipat och oljat den så nu får vi se hur den vill å så på torsdag
Men nu till saken ! har då ett extra kors hemma för den som behöver till nästa träning ( ser ut som fan gör de ) men de e mest ifall man behöver ett till sparringen tills vidare ..
kan göra flera kors men titta helst på de ja har innan ni beställer ett för de e så de kommer se ut med lite brist på verktyg.
MVH Andreas
Men nu till saken ! har då ett extra kors hemma för den som behöver till nästa träning ( ser ut som fan gör de ) men de e mest ifall man behöver ett till sparringen tills vidare ..
kan göra flera kors men titta helst på de ja har innan ni beställer ett för de e så de kommer se ut med lite brist på verktyg.
MVH Andreas
Andreas- Antal inlägg : 116
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 33
Sv: kors över
Hej! Jag bryr mig mindre om utseendet så länge storleken är ok och det är hållbart. Får kika på dina kors på torsdag.
Jacob Sandström- Antal inlägg : 282
Ålder : 45
bra bra ska testa att sparra med tunikan då såå hoppas allt de e fler med shinai denna gång med
Andreas- Antal inlägg : 116
jag har ju bara shinai än så länge, och joo, ett kors skulle ju inte sitta helt fel
Jonathan Sandström- Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 09-03-16
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet