SkHFS
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hejsan hejsan!

3 posters

Gå ner

Hejsan hejsan! Empty Hejsan hejsan!

Inlägg av Andreas mån maj 11, 2009 12:03 pm

Har hittat en tillfällig plats för hemsidan:

http://skhfs.webs.com/

Den har varken stöd för PHP eller Mysql så fixade den som en början med tanke på
den rätt så lätta adressen.
Andreas
Andreas

Antal inlägg : 116
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 33

Till överst på sidan Gå ner

Hejsan hejsan! Empty Sv: Hejsan hejsan!

Inlägg av Jacob Sandström ons maj 20, 2009 2:32 pm

Suveränt. Jag länkar om domännamnet till den adressen istället!
Jacob Sandström
Jacob Sandström

Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Hejsan hejsan! Empty Sv: Hejsan hejsan!

Inlägg av Johannes van der Wijk tor maj 21, 2009 1:22 pm

Härligt Nu kan jag börja skryta på riktigt till "vadsbo härskri" som tänkt fixa en hemsida ett bra tag nu. hehe!!
Johannes van der Wijk
Johannes van der Wijk

Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 09-03-16
Ålder : 33
Ort : Moholm

Till överst på sidan Gå ner

Hejsan hejsan! Empty Sv: Hejsan hejsan!

Inlägg av Jacob Sandström tor maj 21, 2009 3:05 pm

På tal om det. Är det någon som har kontaktuppgift till någon kontaktperson eller den som håller ihop Vadsbo Härskri.
Jag skulle vilja träffa denne över en fika eller nåt för att få en uppfattning om vad de gör och hur de lägger upp sina träningar/träffar. Jag har bara hört från andra om deras aktivitet, inte från källan.

Vore intressant att få reda på vi kan ta del av varandras verksamheter och lära oss något av varandra.
Jacob Sandström
Jacob Sandström

Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Hejsan hejsan! Empty Sv: Hejsan hejsan!

Inlägg av Johannes van der Wijk tor maj 21, 2009 6:39 pm

Jacob skrev:På tal om det. Är det någon som har kontaktuppgift till någon kontaktperson eller den som håller ihop Vadsbo Härskri.
Jag skulle vilja träffa denne över en fika eller nåt för att få en uppfattning om vad de gör och hur de lägger upp sina träningar/träffar. Jag har bara hört från andra om deras aktivitet, inte från källan.

Vore intressant att få reda på vi kan ta del av varandras verksamheter och lära oss något av varandra.

Jag har länge tänkt var med på nån träning just för att se vad de gör. Kassören i föreningen har jag vandrat med i skogen vid tre tillfällen och kunnat prata med en del. Även ordförande var med men jag kan inte påstå att jag känner honom. Vi har nämligen många gemensamma vänner:) Jag kan säga att de starkt tar avstånd till lajv så jag tror inte det skulle vara några problem att ha framtida samarbete kanske?

Om du vill kan jag säkert kontakta kassören och kolla om han vore inntresserad av en fika stund.

btw, Han är en skön kille som gillar att spela flöjt
Johannes van der Wijk
Johannes van der Wijk

Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 09-03-16
Ålder : 33
Ort : Moholm

Till överst på sidan Gå ner

Hejsan hejsan! Empty Sv: Hejsan hejsan!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet