Besök måndagen den 13 juni
5 posters
Sida 1 av 1
Besök måndagen den 13 juni
Denna måndag kommer Camilla, Falko, Marcus och Frederike och besöker oss. Tanken är att vi börjar med fäktning för att sedan avsluta med grillning hemma hos oss på Marieholmsvägen. Kul om så många som möjligt dyker upp då!
Jag ska kolla möjligheten att få tillgång till lokalen någon timma tidigare. Förmodligen kör vi bara träning ca 1-1½ timma så vi hinner med lite umgänge också.
Jag ska kolla möjligheten att få tillgång till lokalen någon timma tidigare. Förmodligen kör vi bara träning ca 1-1½ timma så vi hinner med lite umgänge också.
Jacob Sandström- Antal inlägg : 282
Registreringsdatum : 09-03-14
Ålder : 45
Sv: Besök måndagen den 13 juni
Skickar in min sista rapport får terminen på torsdag så jag kommer :-)
Johannes van der Wijk- Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 09-03-16
Ålder : 33
Kul!
Angående mat så kommer jag att köpa grillkorv, bröd samt dryck. Vi har en stabil kassa i föreningen nu så vi kan ta och unna oss lite avslutning
Vore dock bra om jag vet på ett ungefär hur många som kommer så posta gärna här.
Angående mat så kommer jag att köpa grillkorv, bröd samt dryck. Vi har en stabil kassa i föreningen nu så vi kan ta och unna oss lite avslutning
Vore dock bra om jag vet på ett ungefär hur många som kommer så posta gärna här.
Har inte sett Martin på ett tag och har inte heller hans mail. Vet du om han kommer med?
Ni får gärna ta med era flickvänner/sambos/fruar om ni så önskar.
Jag kommer. Vet inte hur det är med Malins internet men hon kommer också vad jag vet.
Finns det vegetarisk korv eller ska jag ta med det?
//Albin
Finns det vegetarisk korv eller ska jag ta med det?
//Albin
Albin svensson- Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 11-03-22
Vi kommer att börja kl 18:00 i träningslokalen istället för 18:30. Lokalen är bokad mellan 18-19:30 på måndag så vi har tid för dusch och korvgrillning.
Albin, jag ska försöka leta rätt på lite veggo-korv. Är inte så hemma i de banorna vad som är gott eller inte så om du vill ha koll på vad du får kan du handla själv så får du pengar av mig. Glöm dock inte kvittot så jag kan lägga det bland föreningens redovisning.
Skicka mig ett sms om du handlar själv, tel 073-5441463
Grillningen är hemma hos oss på Marieholmsvägen 57 i Mariestad.
Albin, jag ska försöka leta rätt på lite veggo-korv. Är inte så hemma i de banorna vad som är gott eller inte så om du vill ha koll på vad du får kan du handla själv så får du pengar av mig. Glöm dock inte kvittot så jag kan lägga det bland föreningens redovisning.
Skicka mig ett sms om du handlar själv, tel 073-5441463
Grillningen är hemma hos oss på Marieholmsvägen 57 i Mariestad.
Överraskningar är alltid roliga
Jag är inte så kräsen av mig, så länge det gäller vegetariskt. Om det inte är till för mycket besvär, annars kan jag lätt fixa det själv.
//Albin
Jag är inte så kräsen av mig, så länge det gäller vegetariskt. Om det inte är till för mycket besvär, annars kan jag lätt fixa det själv.
//Albin
Albin svensson- Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 11-03-22
Jag kommer!
David Sellerstam- Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 09-11-25
Ålder : 42
Albin, jag fixar vegetariskt. Fredrike är också vegetarian.
Då räknar jag med att vi härifrån är 8 pers. (inkl Davids flickvän och min fru) + 4 resenärer. Olof kommer förmodligen. Eventuellt kommer även Thomas Hageus också.
.
Då räknar jag med att vi härifrån är 8 pers. (inkl Davids flickvän och min fru) + 4 resenärer. Olof kommer förmodligen. Eventuellt kommer även Thomas Hageus också.
.
Albin har helt rätt i att jag kommer! Har varit hos min syster i helgen och inte haft så många tankar på träning...
Malin Antonsson- Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 11-04-16
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet