SkHFS
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dussacker

3 posters

Gå ner

Dussacker Empty Dussacker

Inlägg av Johannes van der Wijk tis maj 10, 2011 12:04 am

Nu har Julien gjort tio dussacker som han kommer att ha med till Dijon. Jag har frågat om pris men preliminärbokat alla tio. Själv ska jag ha två :-) efter allt besvär.

Vilka fler vill ha? Johannes, Conny, Annika, Roger, Jacob, Axel, Anders L och Magnus H har uttryckt intresse sen tidigare, vilket i så fall äter upp alla tio. Är det någon av dessa som inte längre vill ha en?

Jag har sagt till honom att Axel får utvärdera dem i Dijon också, så vi är säkra på att det är bra grejer.

-Andreas

Nu äntligen verkar det hända något på Dussackfronten! Vore ju inte helt fel med ett par Dussacker till föreningen. Tyvärr verkar det bara handla om tio stycken och dessa verkar redan tagna. Jag har sagt att jag vill ha min och gärna en till för den delen. Jacob det är nog bäst att du också tar anspråk på din. Tror det är många aspiranter som vill ha...

Så åtminstone två stycken Dussacker ser det ut att bli till SkHFS medlemmars ägo. Vilket ger oss ännu en leksak att slå varandra med :-)

Johannes van der Wijk
Johannes van der Wijk

Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 09-03-16
Ålder : 33
Ort : Moholm

Till överst på sidan Gå ner

Dussacker Empty Sv: Dussacker

Inlägg av Olov Tidemalm tis maj 10, 2011 11:52 am

Det är ju underbrt. Jag och David har pratat om möjligheten att sy ett par själva eller alternativt få uppsytt. Det vore ju kul om vi kan börja kör det också. Det er ut som att vi kommer kunna köra lite fokuserad messerträning om vi har lust med det. Jag har nämligen tillslut funnit en engelsk översättning på Lecküchner som jag har letat efter länge.
Olov Tidemalm
Olov Tidemalm

Antal inlägg : 116
Registreringsdatum : 09-03-13

Till överst på sidan Gå ner

Dussacker Empty Sv: Dussacker

Inlägg av David Sellerstam ons maj 11, 2011 11:53 am

Länk till den tack.
David Sellerstam
David Sellerstam

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 09-11-25
Ålder : 42
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Dussacker Empty Sv: Dussacker

Inlägg av Olov Tidemalm ons maj 11, 2011 11:56 am

Olov Tidemalm
Olov Tidemalm

Antal inlägg : 116
Registreringsdatum : 09-03-13

Till överst på sidan Gå ner

Dussacker Empty Sv: Dussacker

Inlägg av David Sellerstam ons maj 11, 2011 12:00 pm

Tack tack!
David Sellerstam
David Sellerstam

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 09-11-25
Ålder : 42
Ort : Mariestad

Till överst på sidan Gå ner

Dussacker Empty Sv: Dussacker

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet